HTML

Miért bunkók a Szőregi MOL kutasok?

Egy elégedetlen ügyfél vagyok, aki nem tudja magában tartani a véleményét. Ez az elégedetlenség több, mint tíz éve tart. Csodálkozom, hogy nem tudja megoldani a MOL a problémát ennyi idő alatt.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Miért bunkók a szőregi MOL-kutasok?

2011.01.10. 19:46 Szali86

Elég gyakran járok benzinkutakra tankolni, kocsit mosni, vagy filmet, újságot venni, esetleg elfogyasztani egy kávét egy péksüteménnyel. Mivel sokat utazom, gyakran előfordul, hogy megállok valamelyik töltőállomásnál; legsűrűbben MOL, OMW, Shell kutaknál.

 

Nem rég történt élményeimet szeretném megosztani most. Történt ugyanis, hogy Budapestről Szegedig három MOL benzinkútnál is megálltam. Egyiken tankolni, másikon kajálni, harmadikon kocsit mosatni. Első a Kecskeméti benzinkút volt, az M5-ös mellett. Itt nagyon jó volt a kiszolgálás, kedvesek az alkalmazottak. Második megálló, a Szatymazi pihenő helynél lévő MOL kút. Itt is mindig rendes a kiszolgálás, teljesen készségesek szoktak lenni. Aztán jött az ominózus szőregi kút, ahová utálok járni, de itt van kocsimosó. Ezerszer megfogadtam magamnak, hogy ide soha többet, de most nem volt más választásom egyéb okok miatt.

Bementem, köszöntem, és mondtam az egyik kutasnak, hogy kocsit szeretnék mosatni, erre "bazdmeg"-ezett. Visszakérdeztem, hogy mit mondott. Erre ő ártatlan képpel: "Ja nem neked, a kollégának mondtam." Utána megkérdeztem, hogy kell használni a kocsimosót, ugyanis kevés tapasztalatom van a kocsi mosás terén. Ekkor már mézes-mázasan elmondták a lényeget, majd azt, hogy szóljak, ha nem megy egyedül.

Ez csak egyik eset volt. Tavaly októberben épp velünk volt az egész család, akkor is ugyanezt játszották. Akkor is dünnyögtek magukban, de mézes-mázas hangon mondták, hogy segítenek. Egyszerűen nem értem, hogy miért megy el benzinkutasnak az ilyen...Más kutakon magátol odajön egy kutas, és megkérdezi, hogy megtankolhatja-e a kocsit, vagy lemoshatja-e a szélvédőt. Itt nem hogy elő sem fordult, de még az lenne a legnagyobb öröm, ha kommentár nélkül kiszolgálnának. Többször is, több társasággal is, voltunk már itt, és szinte mindig ment a bunkózás. Múltkor szóltam egy jóbarátomnak, hogy jöjjön már el velem, megmutatom, milyen bunkók szoktak itt lenni a vevőkkel. Épp ekkor normálisan kiszolgáltak. Ilyen egyszer van egy évben. Nem állítom, hogy mindendegyik kutas egytől egyig bunkó, de ez már nem járja, hogy több, mint tíz éve ezt a bunkózást kell itt eltűrni. 1999 körül még azzal ment a szívózás, hogy senkinek nem adták ki a mosdó kulcsát, különbőző okokra hivatkozva. Előfordult olyan is, hogy ordítottak velem, ha elfelejtettem bezárni a mosdót. (A kamerán figyelték...)

Hiába újjították fel ezt a benzinkutat és hiába volt személyzet váltás majdnem évente, kétévente, a kiszolgálás ugyanolyan rossz maradt. Hogy miért ide írok? Nem hiszek a vevőszolgálatban. Egy normális cég elvileg olvassa a panaszleveleket vagy a panaszkönyvet, de eddig akárkinek, akármiről panaszt tettem, soha senki nem tudta megoldani azt, sőt választ sem kaptam. (Most itt nem csak a MOL-ra gondolok)

Ezek apróságnak tűnhetnek, de egy cég komoly számú ügyfelet veszíthet az alkalmazottak nem megfelelő modorán, illetve a vevőszolgálaton. Azt javaslom, mindenki próbálja ki többször is. Menjen oda tankolni, kocsit mosatni, vásárolni...így megtapasztalhatja ezt felháborító kiszolgálást saját magán is.

Egy elégedetlen ügyfél

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://miertbunkokaszoregimolkutasok.blog.hu/api/trackback/id/tr372574951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joe001 2012.02.03. 15:16:28

Szali86!

Budapestről Szegedig három benzinkúton állsz meg??
Már ez is érdekes dolog, hogy egy ilyen utat nem tudsz egy "seggel levezetni", vagy csak nagyon rá érsz.Na mind egy.

Valami okból kifolyólag csak szeretsz az ominózus Mol kútra járni, mivel írtad hogy Shell,Omw, kutakra is jársz, az autópályától Szőregig van egy jó pár autómosó, a Dorozsmai úti Molon is.:)
Én ha be megyek a Szőregi kútra, a fiúk rendszeresen előre köszönnek, és jó kedvük van.
Ha véletlen is el hangzott az az ominózus "bazdmeg" szó akkor tuti nem neked mondták,tuti a kollegályának, hiszen emberek vagyunk.Biztos vagyok benne te is szoktál ilyen szavakat néha használni.Vagy talán a gépen ütött félre valamit véletlen? Az nem fordult meg a fejedben?És akkor ejtette ki azt az adott szót.De nem rád.
Meg azt is írtad idézem:

"Elég gyakran járok benzinkutakra tankolni, kocsit mosni, vagy filmet, újságot venni, esetleg elfogyasztani egy kávét egy péksüteménnyel. Mivel sokat utazom, gyakran előfordul, hogy megállok valamelyik töltőállomásnál"

Ha valóban rendszeresen mosatnál kocsit bármelyik kúton, akkor tudnod kellene hogy hogy működnek azok a mosók, nincs olyan sok fajt.FŐLEG HA OTT NEM ELSŐNEK MOSATSZ AKKOR TUDNOD KELLENE.
Abban is tisztába kellene lenned hogy minden töltő állomás ÖNKISZOLGÁLÓ.
Mert te nagyon sokat vezetsz.
Havert viszel magaddal hogy meg mutasd neki milyen bunkók a kutasok????
Ez is érdekes, ép ember nem csinál ilyet.:)
Gondolom haverod is jól KIRÖHÖGÖTT.:)
10 éve oda jársz????
10 év alatt nem tanultad meg hogy kell elindítani egy mosást?:):):):)
Nem kell hozzá nagy ész.
Az emberek nem járnak olyan helyekre amiket nem szeretnek, esetleg kényszerből, de te sokat utazol, sok helyen tankolsz, tuti nem vagy rászorulva, hogy Szőregi kútra járj.

A budi hoz miért lehetett régebben kulcs????
Ha kulccsal nyitod, kulcsra kell zárni.
Bár tudom ezt nem tanítják a suliban.
Ezt el felejteni.:)
Szerintem alap dolog.

Nagyon nagy megfigyelő lehetsz, mivel évek alatt csak 2 új ember van ott.:)

Nagy érdekes ember lehetsz, látom az a hobbid, hogy mindenben a hibát keresd, meg hogy vásárlók könyvébe írogass.Arra nem is gondoltál hogy azért nem válaszolnak a panaszaidra, mert hogy látják hogy milyen érdekes ember vagy és hobbiból csinálod ezt.Hibát csak MAGADBAN keresd.
Leveledből ítélve találsz is nem keveset.
Folyamatos ellentéteket írtál a leveledben, "hazudtolód " saját magadat folyamatosan.

Akkor el mondom az én tapasztalataimat, és ismerőseimét is.:
-Rendszeresen köszönnek, jókedvűek.
-Az adott akciókra fel hívják a figyelmemet,sajnos mert nem bírom ki hogy ne vegyek valamit. :)
-Nagyon rugalmasak, segítő készek
pl.:-Volt hogy otthon hagytam a pénzemet
el mehettem érte, nem volt semmi patária,
balhé.
-Volt hogy haverom el hagyta a telefonját,
a kúton és fel hívták az utolsó számot,
és jelezték hogy hogy a tulajdonos menyen
be a érte.
-Vagy amikor valaki ott hagyta a pénztárcát
rohantak utána hogy ott felejtette.
-Volt hogy valakinek ki fogyott az
üzemanyaga adtak neki flakont, el tudja
vinni a kocsihoz.

Ez csak pár példa amit én, vagy ismerőseim tapasztalnak ott.Kint a tankolásba is segítenek, van hogy egyéb feladatot látnak el akkor szólni kell és jönnek segíteni grimasz nélkül, vagy ha nem is szól az ember akkor a kocsi mellett kell állni egy picit.Nem jatt vadászok, mint máshol.
Ez a feleségem tapasztalata.
Szélvédőt mossák rendszeresen.
Bár volt egyszer télen nem mosták le, szóltam is neki, akkor monda nem ajálja most mert rá fagy,én makacs voltam nem hittem, és meg kértem még is, meg tette, rá is fagyott. Ez az én hülyeségem volt meg is érdemeltem.
Ha kell valami, akár izzó, vagy olaj NEM a legdrágább terméket sózzák rám, hanem ami célszerű.Indoklást is kapok mellé miért.
Nem sok helyen van ilyen
Azért is járunk oda rendszerese.
Szerintem a leges legjobb kút.
Nagyon sokan vagyunk akik rendszeresen oda járunk.

Egy nagyon elégedett vásárló

ui.:Remélem az ilyenek mint te nem járnak oda.
Illetve csak járjanak és legyek ott valami
konfliktusnál, tuti ki röhögöm az ilyeneket
mint te.
Illetve olyan nincs hogy PANASZKÖNYV hanem
VÁSÁRLÓK KÖNYVE. Látom isten észt nem osztott
neked.Igazi gyökér lehetsz.
süti beállítások módosítása